ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چرا کریم باقری از دو جا حقوق می‌گیرد؟|مصونیت عجیب یک دوشغله درفوتبال ایران

  • کد خبر: ۱۰۳۲۳۲
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
  • ۱
چرا کریم باقری از دو جا حقوق می‌گیرد؟|مصونیت عجیب یک دوشغله درفوتبال ایران
کریم باقری که اخیرا با غیبت در سفر کره جنوبی و شرکت در یک کنسرت در کشور امارات خبر ساز شده بود، تنها مربی در تیم ملی است که هم از باشگاه پرسپولیس حقوق می‌گیرد و هم از تیم ملی!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از سوالاتی که در طول دوران فعالیت اسکوچیچ در تیم ملی کمتر مورد توجه قرار گرفته نقش دستیاران او است. اسکوچیچ در ماه‎‌هایی که هدایت تیم ملی را به عهده گرفته اغلب، تمام مسئولیت‌های آماده سازی تیمش را به عهده یک مربی به نام ملادن زگانیر و اصغرقربانعلی پور سپرده و بار سنگین آماده سازی بازیکنان در تمرینات تیم ملی غالبا به عهده این دو نفر بوده است.

در عین حال وحید هاشیمان و کریم باقری نیز به عنوان دستیار معرفی شده‌اند و مبالغ قابل توجهی نیز به عنوان دستمزد از فدراسیون فوتبال دریافت می‌کنند. در این میان هاشمیان نیز گا‌ها در تمرینات تیم ملی فعال نشان می‌دهد و در تلاش است در امورات تمرینی مشارکت کند، اما کریم باقری عملا هیچ مسئولیت ویژه‌ای در تمرینات تیم ملی ندارد و شگفتا که همواره از یک مصونیت آشکار نیز سود برده است.

باقری تنها به واسطه عقبه‌ای که در فوتبال ایران به عنوان بازیکن داشته توانسته در سال‌های اخیر به عنوان مربی در پرسپولیس و تیم ملی فعالیت کند در حالی که فعالیت همزمان او در یک تیم باشگاهی و تیم ملی ایران نمی‌تواند منطبق برضوابط و قوانین باشد.

با این حال مماشات با این چهره قدیمی سبب شده او با همین شکل و شمایل در تیم ملی و باشگاهش پرسپولیس به فعالیت ادامه دهد و از هر دو جا نیز حقوق قابل توجهی بگیرد. اخیرا کریم باقری با غیبت‌های غیر موجه در تمرینات تیم ملی نیز خبر ساز شد و اوج فاجعه آن جا بود که این شخص به بهانه ابتلا به ویروس کرونا حاضر به همراهی تیم ملی در سفر به کره جنوبی نشد، اما در یک کنسرت در کشور دبی رویت شد.

بدون شک اگر تصمیم گیران در فدراسیون فوتبال می‌خواهند اقداماتی اساسی و ماندگار در تیم ملی انجام دهند و مانع از این قبیل سوء استفاده‌ها شوند باید یک بار برای همیشه نقش کریم باقری را در تیم ملی برای رسانه‌ها باز گو کرده و شفاف اعلام کنند که این چهره قدیمی در تیم ملی دقیقا چه اقداماتی انجام می‌دهد و چرا هم زمان در باشگاه و تیم ملی مشغول به فعالیت است واز هر دو جا حقوق دریافت می‌کند؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
میسوزی هان کرم داریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->